Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2970412 obálek a 907290 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak sestavit marketingový plán | |||||||||||||||
Autor: Westwood, John a Vejdělek, Jiří Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceTato kniha se liší od většiny odborných publikací zaměřených na podnikání. Je to praktická rukověť, která vám umožní připravit a sestavit vlastní marketingový plán. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|