Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola



Autor: Kotler, Philip
Rok: 1998
ISBN: 9788071696001
NKP-CNB: cnb000389975
OCLC Number: (OCoLC)42029654
OKCZID: 110311890
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998. 710 s.

Hodnocení: 4.8 / 5 (12 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Vázaná, velmi dobrý stav, nepatrně zvlněné listy - aktuální foto! Analýza, plánování, využití, kontrola. Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi.


Dostupné zdroje

Antikvariát Kodytek
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)