Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916482 obálek a 882936 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing



Autor: Horáková, Helena
Rok: 2001
ISBN: 9788071699965
NKP-CNB: cnb000988482
OCLC Number: (OCoLC)46962292
OKCZID: 110017198

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 150 s. Manažer. ISBN 80-7169-996-9.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Antikvarium s.r.o.


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)