Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Boučková, Jana
Rok: 2003
ISBN: 9788071795773
NKP-CNB: cnb001244766
OCLC Number: (OCoLC)53270387
OCLC Number: (ocolc)53270387
OKCZID: 110289343
Vydání: 1. vydání
Citace (dle ČSN ISO 690):
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2003. xvii, 432 s. Beckovy ekonomické učebnice.
Cílem učebnice je zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, řadu inspirujících informací zde však naleznou i marketingoví manažeři.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz