Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2922152 obálek a 885409 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Vaculík, Josef a Univerzita Pardubice
Rok: 2003
ISBN: 9788071945833
NKP-CNB: cnb001292357
OCLC Number: (OCoLC)56851763
OKCZID: 110530474
Vydání: Vyd. 2., dopl. a opr.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VACULÍK, Josef. Základy marketingu. Vyd. 2., dopl. a opr. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2003. 273 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)