Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová koncepce přepravních služeb: mezinárodní seminář : sborník příspěvků : Pardubice 27.11.2003



Autor: Marketingová koncepce přepravních služeb (2003 : Pardubice, Česko), Zawada, Tomasz a Univerzita Pardubice
Rok: 2003
ISBN: 9788071946182
NKP-CNB: cnb001298929
OCLC Number: (OCoLC)56855417
OKCZID: 110641575
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketingová koncepce přepravních služeb: mezinárodní seminář, Pardubice 27.11.2003 : sborník příspěvků. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2003. 49 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)