Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing: pro kombinovanou formu studia



Rok: 2005
ISBN: 9788071948216
ISBN: 9788071948124
NKP-CNB: cnb001634687
OCLC Number: (OCoLC)85165757
OKCZID: 110560366
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing: pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 2 sv. (108, 113 s.).


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)