Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2918178 obálek a 883658 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Internet and its influence on consumer buying beha



Autor: PILÍK, Michal
Rok: 2013
ISBN: 9788072019366
NKP-CNB: cnb002586317
OKCZID: 113396431

Citace (dle ČSN ISO 690):
PILÍK, Michal. Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic. Vyd. 1. Praha: Linde Praha, 2013, 122 s. Monografie. ISBN 978-80-7201-936-6.


Anotace

 

Studie sleduje vliv internetu na nákupní chování českých zákazníků.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)