Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3009895 obálek a 922837 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Miroslav Foret
Rok: 2000
ISBN: 9788072263011
NKP-CNB: cnb000885245
OCLC Number: (OCoLC)84995557
OCLC Number: (ocolc)84995557
OKCZID: 110293922
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem: co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000. 200 s. Praxe manažera.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.