Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008667 obálek a 922199 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Foret, Miroslav
Rok: 2001
ISBN: 9788072265589
NKP-CNB: cnb001063959
OCLC Number: (OCoLC)50343961
OCLC Number: (ocolc)50343961
OKCZID: 110276251
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing - základy a postupy: modelové situace, příklady, cvičení. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. Praxe manažera.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.