Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Nash, Edward L.
Rok: 2003
ISBN: 9788072268382
NKP-CNB: cnb001242200
OCLC Number: (OCoLC)53270671
OCLC Number: (ocolc)53270671
OKCZID: 110316808
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
NASH, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. xx, 604 s. Praxe manažera.
Hodnocení:
3.0 / 5
(1 hlasů)
The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU