Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Direct marketing

Autor: Nash, Edward L.
Rok: 2003
ISBN: 9788072268382
NKP-CNB: cnb001242200
OCLC Number: (OCoLC)53270671
OCLC Number: (ocolc)53270671
OKCZID: 110316808
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
NASH, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. xx, 604 s. Praxe manažera.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist