Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů



Autor: Hague, Paul N.
Rok: 2003
ISBN: 9788072269174
NKP-CNB: cnb001254475
OCLC Number: (OCoLC)53508225
OKCZID: 110011083

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2003. 234 s. Business books.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Monografie přibližuje podstatu a základní principy úspěšného marketingového výzkumu.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)