Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

English for customer care: B2



Autor: Richey, Rosemary a Hovorková, Martina
Rok: 2009
ISBN: 9788072386062
NKP-CNB: cnb001860029
OCLC Number: (OCoLC)403659420
OKCZID: 110247908
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
RICHEY, Rosemary a HOVORKOVÁ, Martina, ed. English for customer care: B2. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2009. 80 s. Angličtina v praxi.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna



Anotace

 

Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Books & Books s.r.o.
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)