Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914733 obálek a 881905 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

English for marketing and advertising: B2



Autor: Gore, Sylee a Hovorková, Martina
Rok: 2007
ISBN: 9788072386093
NKP-CNB: cnb001787525
OCLC Number: (OCoLC)236555394
OKCZID: 110010173
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
GORE, Sylee a HOVORKOVÁ, Martina, ed. English for marketing and advertising: B2. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2007. 80 s. Angličtina v praxi.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Titul určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Součástí lekcí jsou autentické reklamní materiály a část úkolů vychází z realistických simulací profesních úkolů v oblasti marketingu a reklamy.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Books & Books s.r.o.
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)