Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing malých a středních firem: distanční studijní opora



Autor: Heczková, Miroslava
Rok: 2006
ISBN: 9788072483563
NKP-CNB: cnb001688487
OCLC Number: (OCoLC)85719879
OKCZID: 110257723
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HECZKOVÁ, Miroslava. Marketing malých a středních firem: distanční studijní opora. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2006. 299 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Obsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)