Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing malých a středních firem: distanční studijní opora | |||||||||
|
Autor: Heczková, Miroslava Digitální objekty
AnotaceObsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|
|