Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3004860 obálek a 920234 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Heczková, Miroslava
Rok: 2006
ISBN: 9788072483563
NKP-CNB: cnb001688487
OCLC Number: (OCoLC)85719879
OCLC Number: (ocolc)85719879
OKCZID: 110257723
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
HECZKOVÁ, Miroslava. Marketing malých a středních firem: distanční studijní opora. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2006. 299 s.
Obsah je uspořádán tak, aby se studenti nejprve seznámili se základními charakteristikami specifiky malých a středních firem a následně pak rozvinuli některé základní marketingové znalosti a dovednosti získané předcházejícím studiem a praxí tak, aby je byli schopni úspěšně aplikovat na problematiku malých a středních firem.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU