Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Aplikace marketingového výzkumu



Autor: Bednarčík Zdeněk
Rok: 2012
ISBN: 9788072487516
NKP-CNB: cnb002394130
OCLC Number: (OCoLC)817049352
OKCZID: 111469174
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012, 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)