Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917061 obálek a 883206 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Dynamika trhu : jak pochopit síly, které mění trhy, konkurenci a podnikání



Autor: Vojtko, Viktor
Rok: 2007
ISBN: 9788072590520
NKP-CNB: cnb001759514
OCLC Number: (OCoLC)190753913
OKCZID: 110005321
Vydání: Dotisk 1. českého vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VOJTKO, Viktor. Dynamika trhu: jak pochopit síly, které mění trhy, konkurenci a podnikání. Dotisk 1. českého vyd. [i.e. 2. vyd.]. Zeleneč: Profess Consulting, 2007. 124 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné.O změnách jako takových lze dlouho diskutovat, odmítat je, snažit se je pochopit, přizpůsobovat se jim, nebo je naopak vyvolávat. Realitou ovšem je, že jsou tady a vyžadují od nás, abychom byli schopni se s nimi vyrovnat. Není to jednoduché na úrovni jednotlivce – a na úrovni organizace je to dokonce ještě složitější. Obzvláště v organizacích moderních, které jsou propojeny jemným komplexním předivem informací, znalostí a procesů se svými zaměstnanci, dodavateli, odběrateli, spotřebiteli a kapitálovými trhy po celém světě. Navíc, odvážíme se tvrdit, nikdo v žádné větší organizaci tomuto předivu zcela a do všech detailů nerozumí. Nicméně, to ovšem neznamená, že organizace příslušnými znalostmi nedisponuje. Pouze jsou rozptýlené mezi mnoho různých lidí a musíme s nimi příslušným způsobem pracovat.Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro moderní management považujeme především zvládnutí systémového myšlení, které bychom proto v rámci této knihy představili v kontextu dynamického chování trhů a marketingového řízení. Myslíme si totiž, že na tomto poli lze právě pomocí přístupů systémového myšlení odkrýt řadu důležitých souvislostí a zlepšit manažerské rozhodování v podmínkách kritických změn a turbulencí tržního prostředí.Právě snaha o poskytnutí přehledu o systémovém myšlení a jeho možných praktických aplikacích v oblasti marketingového řízení byla naší motivací při psaní této knihy. Doufáme, že po přečtení této knihy budete náš názor sdílet. Jestliže se to podaří, svůj úkol jsme splnili.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Zboží.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)