Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2939440 obálek a 893664 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ofenzivní marketing, aneb, Jak zaútočit na konkurenci



Autor: Bureš, Ivan
Rok: 2002
ISBN: 9788072610600
NKP-CNB: cnb001120501
OCLC Number: (OCoLC)51186834
OKCZID: 110004273
Vydání: 2., rozš. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing, aneb, Jak zaútočit na konkurenci. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2002, 175 s. ISBN 80-7261-060-0.


Anotace

 

Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)