Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914733 obálek a 881905 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Oceňování značky a jeho význam



Autor: Haigh, David
Rok: 2002
ISBN: 9788072610730
NKP-CNB: cnb001185157
OCLC Number: (OCoLC)53262066
OKCZID: 110042593
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAIGH, David. Oceňování značky a jeho význam. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2002, 103 s. ISBN 80-7261-073-2.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi. Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Srovname.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)