Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Intuitivní marketing



Autor: Toman, Miloš
Rok: 2003
ISBN: 9788072610815
NKP-CNB: cnb001239989
OCLC Number: (OCoLC)53270534
OKCZID: 110001036
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003. 137 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Antikvariát Avion


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)