Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

Autor: Kotler, Philip
Rok: 2003
ISBN: 9788072610822
NKP-CNB: cnb001239993
OCLC Number: (OCoLC)53270607
OCLC Number: (ocolc)53270607
OKCZID: 110004169
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003. 203 s. Knihovna světového managementu.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist