Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2965187 obálek a 905667 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Zyman, Sergio Hodnocení: 3.7 / 5 (3 hlasů) AnotaceMarketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|