Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008667 obálek a 922199 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

Autor: Bureš, Ivan a Řehulka, Pavel
Rok: 2006
ISBN: 9788072611492
NKP-CNB: cnb001689377
OCLC Number: (OCoLC)50346673
OCLC Number: (ocolc)50346673
OKCZID: 110003931
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. 158 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist