Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2926107 obálek a 887287 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě | |||||||||||||||||||||||||||||
Autor: Godin, Seth Hodnocení: 3.5 / 5 (6 hlasů) AnotaceSeth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|