Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914991 obálek a 882045 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově



Autor: Kotler, Philip, Jain, Dipak C. a Suvit Maesincee
Rok: 2007
ISBN: 9788072611614
NKP-CNB: cnb001717642
OCLC Number: (OCoLC)187296041
OKCZID: 110003577
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 171 s. Knihovna světového managementu, sv. 21.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Zboží.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)