Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu | |||||||||||||||||||||||||||||
|
Rok: 2015
Hodnocení: AnotaceNechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace AdWords“ V této knize se dozvíte, jak železné Pravidlo 80/20 aplikovat ve světě obchodu a marketingu. Pokud se vám podaří tento přírodní zákon pochopit a využít ve svůj prospěch, můžete – podle Perryho Marshalla – výnosy svého podnikání zvýšit o několik řádů. Věcně a prakticky napsaná kniha na praktických příkladech ze života ukazuje přístupnou a čtivou formou, jak může Pravidlo 80/20 pozvednout vaše podnikání na zcela novou úroveň. Zjistíte, že existuje několik velmi jednoduchých postupů, které nevyžadují žádné zvláštní investice, ale jejichž efekt je obrovský. Není náhoda, že konzultaci Perryho Marshalla si objednávali největší giganti firemní sféry, ať už se jednalo o banky, poradenské firmy, či dynamické IT společnosti. Perry Marshall hovoří jasné, razantně, nezamlčuje svá životní selhání ani svá tápání a pochybnosti. Kniha Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu je nenahraditelnou příručkou pro všechny, kdo hledají praktické a světem podnikání prověřené postupy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|
|