Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

O strategickém marketingu



ISBN: 9788072615674
ISBN: 9788072615711
ISBN: 9788072615704
NKP-CNB: cnb003099173
OKCZID: 128053332

Citace (dle ČSN ISO 690):
O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review. Překlad Tomáš PIŇOS. V nakladatelství Management Press vydání 1. Praha: Management Press, 2019. 221 stran. Knihovna světového managementu.


Anotace

 

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)