Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kulturní aspekty české a evropské reklamy =: Cultural aspects of Czech and European advertising



Autor: Světlík, Jaroslav a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2005
ISBN: 9788073182717
NKP-CNB: cnb001532936
OCLC Number: (OCoLC)85143750
OKCZID: 110477540

Citace (dle ČSN ISO 690):
SVĚTLÍK, Jaroslav. Kulturní aspekty české a evropské reklamy =: Cultural aspects of Czech and European advertising. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 34 s. Teze habilitační práce =, Habilitation thesis.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)