Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2987807 obálek a 913082 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Přestupná/konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009

Rok: [2010]
ISBN: 9788073189204
NKP-CNB: cnb002127454
OCLC Number: (OCoLC)697264891
OKCZID: 110760157

Citace (dle ČSN ISO 690):
JANÍKOVÁ, Jana. Přestupná/konečná 2: Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!

TOPlist