Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2930593 obálek a 889581 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly



Autor: Levent Çelik
ISBN: 9788073431310
NKP-CNB: cnb001727711
OCLC Number: 228593790
OKCZID: 128293648

Citace (dle ČSN ISO 690):
ÇELIK, Levent. Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly. Prague: CERGE-EI, 2007. 17 s. Working paper series, 332.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)