Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Markert, Tom
Rok: c2012
ISBN: 9788073492953
NKP-CNB: cnb002358492
OCLC Number: (OCoLC)827259133
OCLC Number: (ocolc)827259133
OKCZID: 111247383
Citace (dle ČSN ISO 690):
MARKERT, Tom. Zákazník má vždy pravdu: a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb. Praha: Pragma, c2012, 109 s. ISBN 978-80-7349-295-3.
Hodnocení:
3.1 / 5
(10 hlasů)
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz