Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2933196 obálek a 890705 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Příručka pro profesionální prodejce: James M. Heidema



Autor: James M. Heidema, Chris M. Heidema
Rok: 2011
ISBN: 9788073576462
NKP-CNB: cnb002176523
OKCZID: 110903688

Citace (dle ČSN ISO 690):
HEIDEMA, James M. a Chris M. HEIDEMA. The Passionate salesperson: příručka pro profesionální prodejce. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 146 s. ISBN 978-80-7357-646-2.


Anotace

 

Úspěšný chce být člověk vždy, ať už pracuje v jakékoliv profesi. A tak i ten, kdo pracuje či podniká jako prodejce, chce být ve své činnosti dobrý, chce, aby mu přinášela radost a uspokojení. Ale jak na to, jak správně postupovat, čeho se vyvarovat, které kroky vedou k úspěchu a které k prohře? Proč řada prodejců neuspěje? Právě o tom je kniha Zanícený prodejce Jamese M. Heidemy a Chris M Heidemy. Tato již několikátá publikace osvědčených autorů je tu na pomoc všem, kteří chtějí ve své činnosti postupovat profesionálně a dopracovat se k vynikajícím výsledkům. Kniha srozumitelnou a názornou formou předkládá „efektivní systémy, procesy a nástroje s cílem pomoci jednotlivým prodejcům případně týmům prodejců dosahovat vyšší produktivity, efektivnosti a nakonec větších úspěchů v prodeji". Krok za krokem vede čtenáře od pocitů uvědomění si významu profesionality v každém lidském konání přes počáteční trénink až ke skutečně efektivnímu prodeji, který zaručuje návratnost investic. Otevírá pohled na oblasti plánování, řízení a procesu prodeje, nabízí konkrétní řešení pro případné námitky klientů, učí čtenáře, jak vytvořit profil ideálního klienta, jak postupovat ve vlastní praxi i jak správně plánovat blízkou i vzdálenější budoucnost. Jednoduše řečeno, tato kniha přináší konkurenční výhodu všem těm, kteří se z ní poučí a budou postupovat jako profesionální podnikatelé. Je tou správnou investicí do vlastního rozvoje, který vede k úspěchu a efektivitě.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Zboží.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)