Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914991 obálek a 882045 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Domino :český jazyk pro malé cizince 2

( učebnice )



Autor: Boyon Škodová Svatava
Rok: 2012
ISBN: 9788073579333
NKP-CNB: cnb002391498
OCLC Number: (OCoLC)820693852
OKCZID: 111634363
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOYON ŠKODOVÁ, Svatava. Domino: český jazyk pro malé cizince 2. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2012. 3 sv.


Související




Anotace

 

Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka Metodická příručka pro tento učebnicový soubor umožňuje výuku češtiny pro malé cizince i učitelům 1. stupně ZŠ neaprobovaným v oboru čeština jako cizí jazyk. Příručka podrobným způsobem popisuje, jak využít při výuce učebnici a pracovní sešit, detailně informuje učitele o gramatických jevech a způsobech jejich představení ve výuce, komentuje jednotlivé aktivity v učebnici a pracovním sešitě, navrhuje způsoby jejich provázání. Upozorňuje učitele na problematické oblasti gramatické, lexikální, komunikační i fonetické. Dále nabízí hravé aktivity vázané k tématu, lexikální a gramatické oblasti, které nejsou podmíněny použitím tištěného materiálu. Veškeré aktivity a výukové postupy jsou popsány pro prezentaci bez zprostředkujícího jazyka.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Srovname.cz
Zboží.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)