Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Společenské vědy pro střední školy.3. díl( pracovní sešit ) | |||||||||||
Rok: 2011 Související
AnotacePracovní sešit tvoří jednotný celek s učebnicí – ve vyučování se předpokládá kombinace práce s oběma částmi učebnicové sady. Sešit ověřuje a dále prohlubuje znalost klíčového učiva, současně posouvá vybranou problematiku do každodenních souvislostí. Cvičení jsou navržena tak, aby zvlášť podporovala rozvoj dovedností a klíčových kompetencí žáků. Společně se zařazením jednotlivých průřezových témat tedy pracovní sešit (obdobně jako učebnice) naplňuje požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia a Rámcového vzdělávacího programu pro střední odborné vzdělávání. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice – naleznete zde tedy totožné tematické celky, kapitoly a podkapitoly. Jednotlivá cvičení odkazují a rozvíjí příslušné výkladové části učebnice. Navíc se v pracovním sešitě za každým z tematických celků objevuje dvoustránkový oddíl Opakování, které ověřuje znalost klíčových pojmů a problémů příslušného celku. Po formální stránce je Opakování zpracováno tak, aby typem zařazených cvičení odpovídalo připravované podobě nové maturitní zkoušky. Pracovní sešit nabízí širokou škálu cvičení – vedle klasických faktografických zadání (posuzování pravdivosti tvrzení, doplňování chybějících pojmů, přiřazování pojmů ke stanoveným kategoriím aj. ) jsou výrazně zastoupena cvičení směřující k rozvoji dovedností žáků – práce s textem a ikonickým materiálem, posuzování a řešení modelových situací, identifikace problémů atd. Jednotlivá zadání pak kombinují individuální, párovou a skupinovou práci studentů. Důraz je také kladen na spolupráci studentů a jejich sebevyjádření, a to ať už ve formě diskuse, proslovu, či v písemné formě – formální zpracování sešitu přitom umožňuje, aby většinu cvičení mohli studenti vypracovat přímo do sešitu. Cvičení také vedou studenty k práci s různými zdroji informací a ke kritickému zhodnocení spolehlivosti těchto zdrojů, čímž je zvlášť připravují na život v současné informační společnosti. Zdroj anotace: Zbozi.cz Dostupné zdroje
|