Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916294 obálek a 882825 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Úvod do teorie masové komunikace | ||||||||||||||||||
Autor: McQuail, Denis, Kabát, Marcel a Jirák, Jan Digitální objekty
AnotaceMasová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj. Dostupné zdroje
|