Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2996676 obálek a 918088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jirák, Jan a Köpplová, Barbara
Rok: 2009
ISBN: 9788073674663
ISBN: 9788026202387
NKP-CNB: cnb001816343
OCLC Number: (OCoLC)505913907
OCLC Number: (ocolc)505913907
OKCZID: 110413375
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
JIRÁK, Jan. Masová média. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 413 s.
Hodnocení:
4.2 / 5
(18 hlasů)
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz