Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920238 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing research



Autor: Foret, Miroslav
Rok: 2012
ISBN: 9788073755928
NKP-CNB: cnb002340361
OCLC Number: (OCoLC)780139566
OKCZID: 111212754
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketing research. 1. vyd. V Brně: Mendelova univerzita, 2012. 72 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)