Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3002967 obálek a 919829 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum v regionálním rozvoji

Autor: Foret Miroslav
Rok: 2013
ISBN: 9788073757731
NKP-CNB: cnb002536062
OCLC Number: (OCoLC)872339764
OCLC Number: (ocolc)872339764
OKCZID: 112643788
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum v regionálním rozvoji. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. 121 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist