Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2959336 obálek a 902874 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Odvaha podnikat : [odvážlivcův návod, jak uspět tam, kde ostatní selhali | |||||||||||||||||||||||
Autor: Trías de Bes Mingot, Fernando Hodnocení: 3.7 / 5 (6 hlasů) AnotaceKniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit. Aby se mu to dařilo nejen na začátku, ale i dále, když se podnik rozrůstá a mění se různé podmínky, autor mu v pěti tematických částech a 14 kapitolách radí, jak to udělat, aby se vyhnul různým úskalím a problémům a překonal spoustu překážek, a zároveň ho upozorňuje na klíčové faktory vedoucí k neúspěchu: např. zakládat podnik s motivem, ale bez motivace; v jádru nebýt skutečným podnikatelem; nebýt bojovník, postrádat soutěživou povahu; být závislý na partnerech, i když se bez nich ve skutečnosti obejdete; vybrat si partnery, aniž byste si byli jistí, že se jejich povaha slučuje s vaší; odměňovat stejně za nestejný přínos atd. atd. Autor při psaní knihy vyšel ze svých výzkumů a zkušeností a také z rozhovorů s mnoha podnikateli, a to jak úspěšnými, tak těmi, kteří se dopustili mnoha chybných kroků a kterým se v podnikání z různých důvodů nedařilo, a seznamuje čtenáře s jejich příběhy. I když chybami se člověk nejlépe učí, předkládat problémy bez návrhu na jejich řešení by byl příliš destruktivní přístup. Obsahem kapitol jsou tedy nápady, návrhy na řešení, odpovědi na různé otázky a také zásady a pravidla, jejichž dodržování vede obvykle k úspěchu. Ačkoli Fernando Trías de Bes hovoří o všech problémech velice otevřeně a bez obalu, rozhodně neměl v úmyslu svou knihou čtenáře vystrašit. Ale jak sám říká, není to ve skutečnosti černá knížka podnikatele; je to černá knížka falešného podnikatele. Skutečný podnikatel nebude ani v nejmenším zmaten čímkoliv, o čem se v knize píše. Cílem knihy není podnikatele odradit. Je jím vlastně pravý opak – pomoci skutečnému podnikateli najít sama sebe a vydat se za dobrodružstvím podnikání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|