Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008589 obálek a 922176 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2014
ISBN: 9788074005077
NKP-CNB: cnb002539872
OKCZID: 112785050
Citace (dle ČSN ISO 690):
TYLL, Ladislav. Podniková strategie. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2014. xviii, 275 s.Beckova edice ekonomie.
Hodnocení:
4.0 / 5
(2 hlasů)
Cílem publikace je nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz