Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Management a marketing cestovního ruchu | |||||||||
Autor: Lacina, Karel Digitální objekty
AnotaceCestovní ruch se stal významnou součástí života moderní společnosti. Je však stále výrazněnjší složkou spotřeby obyvatelstva, ale stále více se stává i výrazným ekonomickým fenoménem. Jak již z názvu vyplývá, zabývá se publikace managementem a marketingem cestovního ruchu. Obsah textu je rozdělen do osmi kapitol, od ekonomických vztahů a perspektiv dalšího vývoje cestovního ruchu, přes cestovní ruch v ČR a EU, formy managementu a specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu až po segmentaci jeho trhu. Publikace je určena jak studentům VŠ oborů marketingové komunikace a cestovního ruchu, tak i pracovníkům, kteří v této oblasti již pracují. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|