Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Management a marketing cestovního ruchu



Autor: Lacina, Karel
Rok: 2010
ISBN: 9788074080357
NKP-CNB: cnb002122038
OCLC Number: (OCoLC)681496442
OKCZID: 110719299

Citace (dle ČSN ISO 690):
LACINA, Karel. Management a marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010. 81 s. Eupress.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Cestovní ruch se stal významnou součástí života moderní společnosti. Je však stále výrazněnjší složkou spotřeby obyvatelstva, ale stále více se stává i výrazným ekonomickým fenoménem. Jak již z názvu vyplývá, zabývá se publikace managementem a marketingem cestovního ruchu. Obsah textu je rozdělen do osmi kapitol, od ekonomických vztahů a perspektiv dalšího vývoje cestovního ruchu, přes cestovní ruch v ČR a EU, formy managementu a specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu až po segmentaci jeho trhu. Publikace je určena jak studentům VŠ oborů marketingové komunikace a cestovního ruchu, tak i pracovníkům, kteří v této oblasti již pracují.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)