Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing při utváření podnikové strategie



Autor: Kašík Milan
Rok: 2012
ISBN: 9788074080609
NKP-CNB: cnb002379986
OCLC Number: (OCoLC)817047788
OKCZID: 111552054
Vydání: 2., aktualiz. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-060-9.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Učebnice se snaží poskytnout malým a středním podnikům cenné náměty a konkrétní postupy pro plánování a vytváření úspěšných marketingových kampaní.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

NK Praha
Městská knihovna v Praze
Databázeknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)