Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová sociologie: marketingová komunikace a moderní společnost



Autor: Roubal, Ondřej, Zich, František a Vysoká škola finanční a správní
Rok: 0361
ISBN: 9788074081026
NKP-CNB: cnb002650976
OKCZID: 116441067

Citace (dle ČSN ISO 690):
ROUBAL, Ondřej. Marketingová sociologie: marketingová komunikace a moderní společnost. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014. 102 s. Eupress.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Knihovna Akademie věd ČR (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Monografie rozebírá vzájemné vztahy mezi sociologií a marketingovou komunikací.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)