Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe : (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody)



Autor: Naděžda Petrů, Václav Kupec
ISBN: 9788074082283
NKP-CNB: cnb003362021
OKCZID: 128684928

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Třetí přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021. 91 stran. Educopress.


Anotace

 

Učební text přibližuje základní pojmy, nástroje a případové studie z oblasti marketingového řízení podniků.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)