Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2938654 obálek a 893254 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing I: (kombinované studium)



Autor: Pilný, Jaroslav
Rok: 2009
ISBN: 9788074141928
NKP-CNB: cnb002023620
OCLC Number: (OCoLC)607525288
OKCZID: 110463497

Citace (dle ČSN ISO 690):
PILNÝ, Jaroslav. Marketing I: (kombinované studium). Vyd. 1. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická UJEP, 2009. 70 s. Skripta.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)