Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920238 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing od myšlenky k realizaci | ||||||||||||||||||||
Autor: Tomek, Gustav AnotaceKniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu. Dostupné zdroje
|