Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920238 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing od myšlenky k realizaci



Autor: Tomek, Gustav
Rok: 2011
ISBN: 9788074310423
NKP-CNB: cnb002167442
OCLC Number: (OCoLC)724297478
OKCZID: 110832226
Vydání: 3., aktualiz. a dopl. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.


Anotace

 

Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)