Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vize tržního úspěchu



Rok: 2012
ISBN: 9788074310713
NKP-CNB: cnb002343419
OCLC Number: (OCoLC)791321932
OKCZID: 111260465

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7431-071-3.


Anotace

 

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)