Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3008667 obálek a 922199 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Verner Pavel
Rok: 2013
ISBN: 9788074520273
NKP-CNB: cnb002438714
OCLC Number: (OCoLC)829662668
OCLC Number: (ocolc)829662668
OKCZID: 111754142
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
VERNER, Pavel. Historie mediální komunikace. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2013, 192 s. ISBN 978-80-7452-027-3.
Hodnocení:
1.0 / 5
(1 hlasů)
Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii. Práce s textem by měla spočívat především v pochopení souvislostí kontinuálnosti vývoje světa ve stále provázanějších souvislostech a při stále větším zapojení médií k prosazování zejména propagačních a propagandistických cílů různých subjektů stále globalizovanějšího světa.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz