Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2987811 obálek a 913089 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Přestupná/konečná 3 : Ústav marketingových komunikací, Projekty neziskových organizací 2009/2010 = Department of Marketing Communications, Non-profit organizations projects 2009/2010

Rok: c2010
ISBN: 9788074540097
NKP-CNB: cnb002226365
OCLC Number: (OCoLC)761169992
OKCZID: 111019521

Citace (dle ČSN ISO 690):
Přestupná/konečná 3: Ústav marketingových komunikací, Projekty neziskových organizací 2009/2010 = Department of Marketing Communications, Non-profit organizations projects 2009/2010. Autor úvodu Olga JURÁŠKOVÁ. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně


Anotace

Bakalářské práce studentů "Projekty neziskových organizací 2010".


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist