Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964299 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Masmediální komunikace



Rok: 2014
ISBN: 9788074543739
NKP-CNB: cnb002632505
OKCZID: 115135640

Citace (dle ČSN ISO 690):
BARBOŘÍKOVÁ ČAPÁKOVÁ, Jarmila. Masmediální komunikace [elektronický zdroj]. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně :, Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2014. 1 CD-ROM.


Anotace

 

Podle Slovníku spisovného jazyka českého je médium zprostředkující osoba, prostředí, činitel, ale také prostředí, výplň prostoru, látka, ve které je předmět uložen. Masmédia jsou prostředkem komunikace. Přenášejí informace od nositele sdělení k veřejnosti a v našem životě hrají důležitou úlohu. Jejich vznik je podmíněn demokratizací společnosti. Masmédia mohou pak v tomto prostředí volně šířit informace. Filmy, seriály, rozhlas, televize, internet a tolik oblíbené sociální sítě, veřejné produkce, to vše na nás působí každý den, aniž bychom si to mnohdy uvědomovali. Síla masmédií spočívá v tom, že působí na velký počet uživatelů. Média tak mají velkou moc, která je násobena propojením mediálního průmyslu s dalšími odvětvími, zejména s odvětvím sociálním, ekonomickým a politickým.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)